ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ

Товариство з обмеженою діяльністю «ІТ КЛАС», ідентифікаційний код юридичної особи 45884745, керуючись Цивільним кодексом України (далі — ЦКУ), іншими законодавчими та підзаконними нормативно-правовими актами у сфері господарської діяльності, пропонує фізичним та/або юридичним особам (надалі — «Замовник») отримувати інформаційні та консультаційні послуги, передбачені цим Договором.

Цей Договір є публічним відповідно до ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, його умови є однаковими для всіх Замовників. Беззастережне прийняття умов цього Договору вимагає акцептування цієї пропозиції Замовником. Для цього Виконавець публікує цей Договір про таке:

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

1.1. Публічний договір — це правочин про надання та надання послуг у сфері інформаційних технологій (ІТ), який встановлює однакові для всіх Замовників умови надання цих послуг на умовах публічної оферти з моменту її акцепту Замовником (надалі — «Договір»).

1.2. Публічна оферта — пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній або юридичній особі, відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України, укладена з ним договором, що міститься в публічній пропозиції.

1.3. Акцепт — надання Замовником повної та безумовної відповіді Виконавцю на його пропозицію укласти Договір на умовах, визначених публічною офертою, у формі, передбаченій цим Договором, зокрема, але не використовується, шляхом повної або часткової оплати послуг Виконавця у формі, наданій на сайті та/або сторінці в соціальній мережі, яка належить Виконавцю. Це процес прийняття Замовником публічної пропозиції.

1.4. Замовник — фізична або юридична особа, яка отримує від Виконавця послуги на умовах, передбачених Договором.

1.5. Сайт — веб-сайт Виконавця в мережі Інтернет, розміщений за адресою: https://unlimited.ua/ua/offer .

1.6. Сторона — Виконавець або Замовник — залежно від контексту.

1.7. Сторони — Виконавець та Замовник.

1.8. Послуги у сфері інформаційних технологій (ІТ) — у розумінні цього договору:

  • функціональне, навантажувальне, автоматизоване тестування для виявлення та виправлення помилок ІТ-інфраструктури;

  • оцінка захищеності ІТ-інфраструктури;

  • розробка, налаштування та обслуговування серверів, мережевих пристроїв, робочих станцій;

  • перенесення інфраструктури в хмару, використання хмарних обчислень (AWS, Google Cloud, Azure);

  • моніторинг та адміністрування систем, мереж та платформ;

  • забезпечення стабільної роботи мережі та серверів, усунення збоїв;

  • підтримка та налаштування локальних (LAN) та глобальних мереж (WAN);

  • впровадження VPN для забезпечення захищеного віддаленого доступу;

  • моніторинг мережевої безпеки;

  • виявлення та запобігання загрозам у інфраструктурі;

  • надання доступу до віддалених ресурсів та забезпечення зберігання великих обсягів даних;

  • створення та зберігання резервних копій даних для їх відновлення у разі збоїв;

  • послуги Help Desk та технічної підтримки: консультації користувачів, розв'язання технічних проблем;

  • управління інцидентами та усунення несправностей: своєчасне виявлення й усунення збоїв у інфраструктурі;

  • підтримка, ремонт і обслуговування ІТ-обладнання;

  • оцінка існуючої інфраструктури для оптимізації та покращення безпеки та продуктивності;

  • консультації щодо захисту даних і мережі, система контролю доступу;

  • аналіз даних для передбачення майбутніх тенденцій на основі існуючих показників;

  • розробка та впровадження системи для організації, зберігання та обробки інформації.

1.9. Особистий кабінет — багатофункціональний веб-інтерфейс Замовника, розташований за адресою https://my.unlimited.ua , доступ до якого створений після авторизації — введення логіну та паролю. У «Особистому кабінеті» Замовник переглядає статистику, слідкує за станом Електронного балансу тощо.

1.10. Електронний баланс — відображення коштів або доступних одиниць, які зберігаються на електронному рахунку клієнта (наприклад, в особистому кабінеті на онлайн-платформі чи в мобільному додатку). Він використовує для обліку коштів, призначених для оплати послуг у рамках цього договору.

1.11. Позика — безпроцентна позиція (у розумінні ст. 1046 Цивільного кодексу України), яка надається Виконавцю на участь Замовника в рамках цього Договору. Позиція надається в межах узгодженого ліміту на строк до 7 календарних днів і підлягає поверненню (сплаті) в кінці встановленого терміну.

1.12. E-mail — адреса електронної пошти, зазначена в розділі «Адреси і реквізити Сторін», за якою Сторони можуть або зобов’язані обмінюватися значущою інформацією в рамках Договору.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. За цим Договором Виконавець зобов’язується надати послуги у сфері інформаційних технологій (ІТ) кожному Замовнику, який до нього звернеться, а Замовник зобов’язується сплатити Виконавцю вартість послуг в обсязі та на умовах, передбачених цим Договором, та за умов та в порядку їх отримання, встановлених Договором.

3. АКЦЕПТУВАННЯ ДОГОВОРУ

3.1. Договір про надання послуг у сфері інформаційних технологій (ІТ) укладається шляхом акцептування Замовником цієї публічної пропозиції, яка містить усі істотні умови Договору. Акцепт може бути визнаний дійсним шляхом реєстрації Замовника та погодження з умовами Договору на веб-сайті Виконавця та/або сторінки в соціальній мережі, що належить Виконавцю, та/або шляхом підписання Замовником листової заяви про приєднання до Договору, за умови підтвердження Виконавцем можливості надання вибраних послуг.

Підтвердженням повного та безумовного акцепту публічної пропозиції є:

  • факт здійснення оплати Замовником за послуги, в тому числі шляхом перерахування грошових коштів за допомогою платіжних систем (кредитні картки, електронні платіжні системи, такі як Portmone тощо).

3.2. Виконавець грошової перевірки можливості надання послуг Замовнику, після чого Замовник має право здійснити акцепт цієї публічної пропозиції.

3.3. У разі здійснення акцепту публічної пропозиції для будь-яких можливостей надання послуг або якщо така можливість не була підтверджена, Договір підтверджено невкладеним, і Виконавець зобов'язується повернути Замовнику передплачені кошти протягом 30 календарних днів з дати оплати.

3.4. Договір набирає чинність з дати акцепту Замовника публічної пропозиції в порядку, визначеному пунктом 3.1 цього Договору, та діє протягом усього періоду підтримки позитивного Електронного балансу Замовником. У разі досягнення нульового або від'ємного Електронного балансу Договір продовжує діяти протягом двох місяців (у період надання послуг).

3.5. Договір буде укладеним без його подальшого підписання з моменту вчинення Замовником дій, передбачених п. 3.1 цього Договору, що свідчать про згоду Замовника виконувати умови Договору, без підписання його листа примірника Сторони.

3.6. Замовник дає згоду за умовами Договору та згоди отримувати послуги на встановлених Виконавцем умовах та оплатити їх вартість із моменту вчинення дій, передбачених п. 3.1 цього Договору.

3.7. Вкладаючи Договір, Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положення Договору, вартості послуг та умов їх надання, а також усіх додатків, що є невід’ємною складовою частиною Договору.

4. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

4.1. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що має необхідну дієздатність та правоздатність, а також усі права і повноваження, необхідні і достатні для вкладання та виконання цього Договору відповідно до його умов.

4.2. Усі умови Договору, викладені в цій публічній пропозиції, є обов'язковими для Сторіна. Перед отриманням та/або початком користування послугами кожен Замовник зобов’язаний ознайомитися з умовами цього Договору, який розміщений (прилюднений) на веб-сайті Виконавця та/або сторінку в соціальній мережі, яка належить Виконавцю.

4.3. Якщо Замовник не згоден з умовами Договору, він не має права укладати цей Договір. Крім того, Замовник, який здійснив акцепт, підтверджує своє ознайомлення та згоду з усіма умовами цього Договору.

4.4. Якщо Замовник не погоджений з умовами Договору, він не має права користуватися послугами Виконавця та/або направляти листи на електронну пошту щодо їх отримання, звертатися листом у месенджерах чи на телефон щодо їх отримання, та/або сплачувати (повністю чи частково) їх вартість. потім, Замовник, який здійснив дії, передбачені п. 3.1 цього Договору та/або цим пунктом, визнаним ознайомленим та таким, що узгоджується з усіма умовами цього Договору.

4.5. Договір про надання послуг Виконавцем укладається шляхом отримання згоди від Замовника на приєднання до пропонованого Договору в цілому, шляхом прийняття всіх істотних умов Договору, без підпису письмового примірника сторонами. Дійсний Договір має юридичну силу відповідно до ст. 633 ЦК України є рівносильним Договором, підписаним сторонами.

4.6. Виконавець самостійно відповідно до та на виконання вимог чинного законодавства України згідно з умовами Договору. Виконавець має право самостійно змінювати умови Договору з обов'язковим повідомленням про це Замовників на Сайті. У разі незгоди Замовника зі змінами, внесеними до Договору, цей Замовник має право розірвати Договір згідно з порядком, викладеним у Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів із дня, коли він побачить (чи знаєте) про внесені зміни до Договору. Нерозірвання Замовника Договору в зазначений рядок та продовження користування послугами проти згоди Замовника зі змінами, внесеними до Договору.

4.7. У разі внесення змін до цього Договору Виконавець розміщує повідомлення про такі зміни на своєму Сайті не менше ніж за 10 (десять) календарних днів до внесення змін чинності, поряд із сторінкою, для якої в Договорі встановлено інший рядок та/або порядок повідомлення про внесення змін, а також повідомлення, у яких Виконавець не зобов’язаний внести Замовника про внесення змін. При цьому Виконавець гарантує та підтверджує, що розміщена на Сайті Виконавця поточна редакція тексту цього Договору є дійсною.

5. УМОВИ ТА ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ

5.1. Умови надання послуг: 5.1.1. Ознайомлення Замовника з умовами цього Договору та його акцепт. 5.1.2. Оплата Замовником вартості вибраних послуг (у випадку, коли оплата є умовою акцепту Договору) у розмірі та в порядку, визначеному Виконавцем із врахуванням інформації, створеної на сторінці послуги на веб-сайті Виконавця та/або сторінки в соціальній мережі, що належить Виконавцю. 5.1.3. Наявність позитивного Електронного балансу Замовника.

5.2. Послуги надаються після вчинення Замовником дій, інші для отримання обраних послуг.

5.3. Замовник самостійно забезпечує дотримання належних технічних умов для інфраструктури, обладнання, серверів, персональних комп’ютерів або інших, зокрема мобільних пристроїв, необхідних для отримання обраної послуги.

5.4. Виконавець не несе відповідальності у разі неможливості отримання Замовником обраної послуги, яка виникла з причин, незалежних від Виконавця, зокрема, але не використовує, у разі наявності у Замовника можливостей (зокрема технічної) для отримання послуг. У випадку неотримання Замовником послуги не з вини Виконавця вартість такої послуги Замовнику не повертається та не відшкодовується.

5.5. Обрані послуги Замовника надаються Замовнику в термін, у порядку та в обсязі, ефективному на Сайті Виконавця (та його окремих сторінках) та/або в електронних листах Виконавця, надісланих на електронну поштову скриньку Замовника. Інформація про умови (строків) та порядок надання обраної послуги, зазначена на Сайті Виконавця (та його окремих сторінках) та/або в електронних листах Виконавця, надіслана на електронну поштову скриньку Замовника, є невід’ємною частиною цього Договору.

5.6. Виконавець має право змінювати терміни (строки) та порядок отримання послуг після її замовлення Замовником, передаючи останнього про таку зміну шляхом направлення на його електронну адресу або SMS-повідомлення в месенджерах, зазначених під час реєстрації електронного листа.

5.7. За порушення морально-етичних норм, у разі іншої некоректної поведінки Замовника під час отримання послуг Виконавець має право припинити надання послуг такому Замовнику без компенсації (відшкодування, повернення) її вартості.

6. ПРАВА, ОБОВ'ЯЗКИ ТА ЗАСТЕРЕЖЕННЯ

6.1. Виконавець має право:

6.1.1. Відмовити Замовнику в наданні послуг. У випадку відмови в наданні послуги причина відмови може не припинитися і не коментувати. У разі відмови від наданих послуг після сплати їх вартості Замовником сплачені кошти повертаються Замовнику за ціною вартості частини послуг, яка вже була надана Замовнику (сума коштів, що повертається, нараховується Виконавцем самостійно).

6.1.2. Надавати послуги в терміни (строки) на умовах та в обсязі, зазначених на Сайті Виконавця (та його окремих сторінках) та/або в електронних листах Виконавця, надісланих на електронну поштову скриньку Замовника.

6.1.3. Залучити до надання послуг (або її окремі частини) третіх осіб.

6.1.4. В односторонньому порядку внести зміни до умов цього Договору, зокрема, але не використовувати, змінити правила сплати коштів за надання послуг, внести зміни до порядку надання послуг, розміщених шляхом нової редакції цього Договору на Сайті Виконавця.

6.1.5. Проводити аудіо-, фото- та відеофіксацію під час надання послуг, а також отримати використання матеріалів при аудіо-, фото- та відеофіксації на власний розсуд.

6.2. Обов'язки Виконавця:

6.2.1. Надавати послуги на умовах цього Договору.

6.2.2. Зберігати інформацію та відомості (зокрема персональних даних), надані Замовником на виконання умов цього Договору, в межах чинного законодавства України у сфері захисту персональних даних.

6.3. Замовник має право:

6.3.1. Звернутися до Виконавця для отримання інформації щодо послуг Виконавця, умов їх надання та умов цього Договору у формі та за контактами, зазначеними на Сайті Виконавця. 6.3.2. Отримувати будь-яку із запропонованих послуг Виконавця на умовах цього Договору.

6.4. Обов'язки Замовника:

6.4.1. До акцепту пропозиції ознайомтеся з її чинними умовами.

6.4.2. У разі згоди з умовами цього Договору акцептувати його шляхом, визначеним у п. 3.1 цього Договору.

6.4.3. Виконувати умови цього Договору.

6.4.4. Інформувати Виконавця про всі відомі об’єкти та надавати Виконавцю повну та правдиву інформацію та всі надані й достовірні документи, які мають або можуть мати значення для якісного та повного надання отриманої послуги та належного виконання Виконавцем умов цього Договору.

6.4.5. На вимогу Виконавця надати всю інформацію та документи, які раніше не були надані та мають або можуть мати значення для якісного та повного надання обраної послуги та належного виконання Виконавцем умов цього Договору.

6.4.6. Своєчасно у встановлених цим Договором строках та в повному обсязі сплачувати вартість отриманих послуг.

6.4.7. Своєчасно сплатити обов'язкові платежі, якщо це необхідно для надання Виконавцем послуг, зумовлених цим Договором.

6.4.8. Ретельно ознайомитися з усіма документами, підготовленими Виконавцем і наданими Замовнику для ознайомлення, та знову повідомити Виконавця у разі наявності зауважень чи побажань щодо їх змісту (та/або у випадках виявлення в них будь-яких розбіжностей, невідповідностей чи інших недоліків тощо).

6.4.9. Не вимагати виконання дій, які виходять за межі професійних прав і обов'язків Виконавця.

6.4.10. Дотримуватися ввічливості й толерантності у спілкуванні з Виконавцем.

6.4.11. Не чинити перешкоди Виконавцю під час виконання останніх умов цього Договору у вигляді: несплати вартості послуг, обов’язкових платежів, неповідомлення або несвоєчасного повідомлення інформації та/або ненадання чи несвоєчасного надання Виконавцю документів, наданих якими передбачено цим Договором, іншими діями, які перешкоджають Виконавцю належним чином виконати свої зобов’язання за цим Договором.

6.5. Замовнику заборонено, якщо інші не передбачені умовами надання конкретної послуги: 6.5.1. Поширювати послуги відео-, аудіо запису будь-яким способом.

6.5.2. Поширювати матеріали послуги у вигляді розшифровки, тобто перекладу аудіо-, відеоматеріалів у текстовому форматі, та/або перекладу на інші мови.

6.5.3. У комерційних цілях використовують отриману від Виконавця інформацію за переказом або розширенням знань і основою без попереднього погодження з Виконавцем. 6.5.4. Використовувати отримання інформації від Виконавця, зокрема (без обмеження), з наданням подібної та/або конкурентної послуги, або сервісу, або з наданням комерційної чи фінансової вигоди без попереднього погодження з Виконавцем.

6.5.5. Вчинення дій, спрямованих на порушення умов цього Договору.

6.5.6. Передавати та/або надавати доступ до будь-яких отриманих матеріалів чи іншої інформації будь-яким третім особам.

6.5.7. Вчиняти інші дії, не передбачені цим Договором, але такі, що утворюють склад кримінального або адміністративного правопорушення чи порушують права і законні інтереси Виконавця, інших Замовників та/або третіх осіб.

7. ВАРТИСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

7.1. Вартість послуг Виконавця розміщена на офіційному веб-сайті Виконавця (та на окремих його сторінках), в електронних листах, надісланих на електронну адресу Замовника, включаючи комерційні пропозиції або під час спілкування із Замовником через месенджери. Вартість може змінюватися залежно від складності послуг, її часу, витраченого на надання, та інших факторів. Інформація про актуальні ціни на послуги опублікована на сайті Виконавця та оновлюється відповідно до цього Договору. Замовник зобов'язується самостійно перевіряти актуальну вартість послуги перед замовленням.

7.2. Щомісячна вартість послуги за кожен місяць надання підлягає індексації Виконавцем із застосуванням індексу інфляції, офіційно встановленого уповноваженими державними органами. Індексація вартості послуги розраховується шляхом множення індексів інфляції наростаючим підсумком за всі попередні місяці надання послуг за вибраними послугами та компенсується Виконавцю шляхом поповнення Електронного балансу Замовником. Щомісячна вартість послуги, розрахована з прив'язкою до курсу іноземної валюти за вибраними послугами, індексації не підлягає.

7.3. Оплата вартості обраної послуги здійснюється шляхом поповнення Електронного балансу в Особистому кабінеті Замовника. Виконавець несе відповідальність за випадкове відображення поповнення рахунку Замовника після здійснення оплати.

7.4. Послуги за цим Договором надаються Виконавцю після повної передоплати, яка становить 100% вартості послуги за повний календарний місяць. Повна оплата означає підтвердження Замовником ознайомлення з умовами цього Договору та повну згоду з ними. У випадку, якщо послуга надається до моменту її оплати через терміновість запиту, Замовник зобов'язується сплатити її вартість у повному обсязі не пізніше наступного робочого дня після вимоги Виконавця про оплату.

7.5. Замовник погоджується з тим, що Виконавець право технічними засобами використання моніторингу та контролю стану Електронного балансу Замовника для перевірки наявності коштів має істотна для надання послуг. У разі виявлення від'ємного або недостатнього балансу Виконавець має право призупинити надання послуг до моменту поповнення Електронного балансу Замовника в необхідному обсязі.

7.6. Усі фінансові розрахунки враховуються в національній валюті України — гривні, якщо інше не передбачено спеціальною угодою між Сторонами або вимогами чинного законодавства.

7.7. Замовник погоджується, що при виборі послуги мінімальний строк її дії становить 12 календарних місяців за кожною послугою окремо. Сторони домовилися, що протягом мінімального строку дії послуги Замовник зобов'язується отримувати послуги загальною вартістю не меншою, ніж сума всіх щомісячних оплат за користування послугою протягом цього строку.

7.8. У випадку, якщо до кінця мінімального строку дії послуги Замовник використаної послуги на суму меншу, ніж зазначена в п. 7.7, Замовник зобов'язується сплатити Виконавцю додаткове винагороду, яке розраховується як різниця між сумою, визначеною в п. 7.7, та фактичною сумою здійснених Замовником оплати.

8. ПРИПИНЕННЯ ДОСТУПУ ДО ПОСЛУГИ

8.1. З моменту створення від'ємного Електронного балансу Замовника доступ до послуги автоматично призупиняється та може бути відновлений лише після заповнення Електронного балансу. Виконавець має право надати Замовнику до 7 (пів) днів користування послугою «в позику» за умовами цієї публічної пропозиції.

8.2. Виконавець має право припинити доступ Замовника до послуг у випадку, Замовник залучений або бере участь у діях, які Виконавець обґрунтовано вважає такими, що порушують правила та норми користування послугою, викладені в цій публічній пропозиції, або порушують вимоги чинного законодавства України, зокрема, але не обмежуючи наступними випадками:

  • використання послуг у комерційних цілях шляхом її перепродажу третім особам;

  • використання послуг для масового розсилання повідомленнями комерційного, агітаційного чи іншого характеру без згоди адресатів (спам);

  • без дозволу власника авторських чи інших прав використання послуг для надсилання, публікації, передачі, відтворення чи розповсюдження програмного забезпечення чи інших матеріалів, захищених авторським правом чи іншими інтелектуальними правами;

  • здійснення дій, спрямованих на зміну налаштування обладнання або програмного забезпечення Виконавця чи вчинення інших дій, які можуть викликати збої в їх роботі.

8.3. У разі припинення доступу до послуги внаслідок порушення Замовником умов користування послугою невикористаний залишок коштів на Електронному балансі Замовника не підлягає поверненню або відшкодуванню.

8.4. При наданні доступу до послуг Виконавець не несе відповідальності за інформування або не інформування будь-яких третіх осіб про заяву Замовника доступу до послуг, а також за можливість слідки, які можуть виникнути в результаті такого надсилання доступу або позбавлені попередження.

9. ПОРЯДОК ПРИПИНЕННЯ ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ЙОГО РОЗІРВАННЯ

9.1. Дія цього Договору може бути припинена в таких випадках:

  • за взаємною згодою Сторін, оформленою шляхом підписання відповідної угоди про припинення Договору;

  • якщо виконання зобов'язань за цим Договором стало неможливим через прийняття нормативно-правових актів, які фактично змінюють умови, встановлені цим Договором, і одна зі Сторін не погоджується на внесення відповідних змін. У такому випадку Сторона, яка ініціює припинення Договору, повинна письмово повідомити іншу Сторону не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати запланованого припинення.

9.2. Виконавець має право розірвати цей Договір у односторонньому порядку у разі досягнення від'ємного Електронного балансу Замовника в його особистому кабінеті. Договір стає розірваним з наступного робочого дня після закінчення двомісячного рядка з моменту досягнення від'ємного Електронного балансу.

9.3. Замовник має право в будь-який момент, враховуючи положення пункту 7.7 та пункту 7.8, відмовитися від послуг Виконавця та розірвати Договір у односторонньому порядку, розробивши Виконавця про своє рішення за 30 (тридцять) календарних днів до дати запланованого розірвання Договору.

9.4. Розірвання цього Договору не звільняє Сторони від зобов'язання повного погашення заборгованості, якщо таке є, за весь період до дати розірвання Договору. Погашення/повернення заборгованості створювати протягом 5 (п'яти) робочих днів після дати розірвання Договору.

10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

10.1. У разі надання Замовником повідомлення про неправильні дані, інформацію чи документи Виконавець не несе жодної відповідальності за слідки, а претензії таких Замовників не розглядаються.

10.2. У разі порушення роботи інфраструктури, обладнання, програмного забезпечення Замовника, збоїв у мережі Інтернет, стануть здоров'я Замовника та/або неможливості Замовника прибути та/або розміститися за адресою (місцем) надання послуг Виконавець не несе відповідальності за неможливість надання/надання послуг зі сторони Замовника.

10.3. Виконавець не несе відповідальності за будь-які збитки, завдані Замовнику, внаслідок дії чи бездіяльності Замовника.

10.4. Сторони дійшли згоди, що сумарна відповідальність Виконавця за будь-якими послугами та/або претензіями (зокрема, але не використовує, за невиконання умов цього Договору) обмежується сумою платежу, сплаченого Замовником за послуги Виконавця протягом календарного місяця, або ж разу послуги.

10.5. Виконавець не несе відповідальності за невиконання чи неналежне виконання своїх зобов’язань за цим Договором, якщо це невиконання чи неналежне виконання зумовлено впливом на елементи непереборної сили (форс-мажорних витрат) у порядку, передбаченому цим Договором.

10.6. Замовник самостійно несе повну відповідальність за наслідки будь-якого роду, зокрема, але некомплектні, за очікувані результати від отриманої послуги, які можуть настати в результаті надання послуг Виконавцем.

10.7. Виконавець не несе відповідальності за невідповідність змісту послуги очікуванням Замовника. Зміст послуги є особистою точкою зору Виконавця, яка не може збігатися з точкою зору чи життєвим досвідом Замовника.

10.8. За жодних умов і умов Виконавець не несе відповідальності перед Замовником та/або третіми особами за використання матеріалів, посилань та інформації, отриманих Замовником під час надання послуг та переданої їм, а також за прийняті рішення Замовником та/або будь-якими третіми особами на основі інформації, отриманої Замовником під час надання Виконавцем послуг.

10.9. Усі спори, які передані із цим Договором або пов’язані з ним, вирішуються шляхом переговорів між Виконавцем та Замовником.

10.10. Якщо відповідний спір неможливий через переговорів, він вирішується судом — відповідно до чинного процесуального законодавства України.

11. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС-МАЖОР)

11.1. Під форс-мажорними умовами в цьому Договорі розуміють будь-які об’єкти, які виникли поза волею або всупереч волі чи бажанню Сторін — і які не можна передбачити чи уникнути, включно: військові дії, громадські заворушення, антитерористичні операції, епідемії, блокади, землетруси, повені, пожежі, рішення чи приписи органів державної влади та управління, внаслідок яких на Стороні покладатися додатково обов'язки чи встановлюватимуться додаткові обмеження (ліцензійні, митні, податкові тощо) і які неможливі в подальшому повне або часткове виконання Договору, а також інші дії чи події, що мають місце поза волею Сторін.

11.2. Якщо форс-мажорні обставини тривають більше 30 (тридцяти) днів поспіль, то кожна зі Сторін вчасно право відмовитися від подальшого виконання зобов'язань за цим Договором, і в такому разі жодна зі Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих збитків.

11.3. Сторона, яка посилається на обставини непереборної сили (форс-мажор), зобов'язана повідомити про це інше Стороні протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту настання таких матеріалів. Факт встановлення форс-мажорних об’єктів має бути підтверджено сертифікатом, виданим Торгово-промисловою палатою України, відповідно до чинного законодавства.

11.4. За видалення офіційного повідомлення винна Сторона зобов’язана відшкодувати іншій Стороні збитки, заподіяні іншій Стороні неповідомленням або невчасним повідомленням про настання постійної непереборної сили.

11.5. Настання форс-мажорних залишається строк виконання Договору на період їх дій.

12. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

12.1. Договір є публічним, безстроковим і діє до його припинення будь-якою зі Сторін у, встановленому цим Договором або чинним законодавством України. Даний Договір вважається укладеним і набирає чинність з моменту його прийняття Замовником та діє протягом усього періоду надання послуг, якщо не буде розірваний відповідно до цього Договору або вимог чинного законодавства України.

12.2. Завершення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.

12.3. Цей Договір публічно доводиться до відомостей усіх Замовників шляхом його розміщення (оприлюднення) на офіційному веб-сайті Виконавця.

13. ІНШІ УМОВИ

13.1. Конфіденційною є вся ділова інформація між Виконавцем та Замовником, зокрема, але не використана, інформація про Виконавця, Замовника, третіх осіб, технології. Приймаючи цей Договір, Замовник надає дозвіл на збирання та обробку його персональних даних — для цілей, пов’язаних із наданням послуг та в межах, визначених законодавством України.

13.2. На виконання умов Закону України «Про захист персональних даних» Замовнику повідомлятися:

13.2.1. Володільцем та розпорядником персональних даних Замовника є Виконавець.

13.2.2. Персональні дані Замовника обробляються з послуг надання послуг, маркетингових відносин, рекламних відносин, податкових відносин та відносин у сфері інформаційних технологій (ІТ).

13.2.3. З пересиланням обробки персональних даних, виділених у цьому Договорі, можуть оброблятися ім’я, прізвище, по батькові, паспортні дані, контактний номер телефону, адреса електронної пошти, реєстраційний номер облікової картки платника податків або ЄДРПОУ, анкетні дані, адреса реєстрації.

13.2.4. З персональними даними вчиняються такі дії: збирання, накопичення, зберігання, адаптація, зміна, оновлення, використання і розширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеосіблення, знищення персональних даних.

13.2.5. Персональні дані Замовника отримують від них окремі згоди та/або повідомлення про них не можуть бути передані третім особам — без урахування, передбачених Законом України «Про захист персональних даних» та урахованих, передбачених іншими законодавчими актами.

13.2.6. Персональні дані Замовника обробляються з моменту їх отримання та протягом усієї діяльності Виконавця. Персональні дані Замовника охороняються протягом строку, який передбачено законодавством України, після чого вони будуть знищені у зв'язку із завершенням строку зберігання персональних даних.

13.2.7. Замовник може відкликати згоду на обробку своїх персональних даних письмово, надсилаючи запит Виконавцю, але в цьому випадку втрачає право на отримання послуги (без відшкодування її вартості).

13.2.8. Замовник володіє всіма правами, передбаченими статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних».

13.2.9. Отримуючи послуги, кожен Замовник надає згоду Виконавцю на обробку його персональних даних в обсязі та на умовах, які зазначені в цьому Договорі.

13.3. Замовник має право на отримання послуг завдяки дотриманню всіх вимог цього Договору.

13.4. У разі виникнення ситуації, яка допускає неоднозначне тлумачення умов цього Договору та/або питань, не врегульованих ним, остаточне рішення приймається після Виконавця відповідно до вимог чинного законодавства України. При цьому рішенні Виконавця є остаточним і не підлягає оскарженню.

13.5. У разі відмови Замовника від нього отримати послуги будь-які претензії Замовника з цього приводу Виконавцем не приймаються і не розглядаються, а сплачена вартість послуг Замовнику не повертається та в будь-який спосіб не відшкодовується.

13.6. Проїзд до місця отримання послуг і у зворотному напрямку, проживання, харчування та витрати, пов'язані з отриманими послугами, а також будь-які інші витрати Замовника оплачуються самим Замовником.

14. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

14.1. Відмова виконувати умови Договору є неприпустимою, за участю учасників, передбачених цим Договором.

14.2. Вкладаючи (акцептуючи) цей Договір, Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положення Договору.

14.3. Цей Договір є публічним відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України — і його умови однакові для всіх Замовників. Прийняття умов цього публічного договору (акцепт) є повним і беззастережним і означає згоду Замовника зі всіма умовами Договору, без будь-якого виду і доповнення. А також змагався про те, що Замовник розуміє значення своїх дій, усі умови Договору йому зрозумілі, Замовник не перебуває під впливом помилки, обману, насильства, загрози і тому подібного.

15. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТ КЛАС» 

Юридична адреса: 01024, м. Київ, вул. Київ, вул. Шовковична, 46/48 

Поштова адреса: 03150, м. Київ, вул. Київ, вул. Казимира Малевича, 87 

Код ЄДРПОУ: 45884745 

IBAN: UA703005280000026004000049166 

Платник єдиного податку 3 групи 5%, не платник ПДВ. 

Директор: Бондаренко Алла Володимирівна